Podstrony - Struktura

Wydział Inwestycji i Remontów

Dane kontaktowe

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
 Łódź,  ul. Pienista 71
tel. 47 841 39 60, 47 841 39 61, 47 841 39 62
 

email: wir@ld.policja.gov.pl

Naczelnik Wydziału
mł. insp. Przemysław Gaworowski

Zastępca Naczelnika
kom. Łukasz Gliźniewicz

 

 

Zakres zadań Wydziału Inwestycji i Remontów:

  1. planowanie, przygotowywanie, realizowanie zadań inwestycyjnych i remontowych dla jednostek Policji,
  2. przygotowywanie i realizowanie zadań remontowo-konserwacyjnych w obiektach Komendy,
  3. planowanie i realizowanie wydatków budżetowych ponoszonych w ramach działalności Wydziału,
  4. zapewnienie bazy lokalowej na potrzeby jednostek Policji i ich ewidencja,
  5. prowadzenie gospodarki  nieruchomościami Komendy oraz regulowanie stanów prawnych nieruchomości,
  6. prowadzenie działań związanych z bieżącym funkcjonowaniem obiektów, dostawą mediów, racjonalnym prowadzeniem gospodarki energetycznej i cieplnej, utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego, a także wywozem nieczystości,
  7. prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątkowych oraz odpowiedzialność w tym zakresie,
  8. opracowywanie projektów decyzji administracyjnych Komendanta w sprawach mieszkaniowych,
  9. administrowanie zasobami mieszkaniowymi będącymi w dyspozycji Komendanta,
  10. prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów,
  11. opracowywanie dokumentacji do przeprowadzenia procedur przetargowych w zakresie właściwości Wydziału,
  12. organizowanie i realizowanie zadań związanych z ochroną środowiska w Komendzie i jednostkach Policji,
  13. wykonywanie prac porządkowych w pomieszczeniach i na terenach zewnętrznych należących do Komendy,
  14. realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy w zakresie właściwości Wydziału.

 

Powrót na górę strony