starszy technik w Sekcji ds. Remontów i Eksploatacji Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi
Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy technik w Sekcji ds. Remontów i Eksploatacji Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi
Wymiar etatu: 1 etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Miejsce wykonywania pracy: ul. Pienista 71
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawuje nadzór nad przydzielonymi zadaniami remontowymi w zakresie planowania, rozliczeń i sprawozdawczości w celu zapewnienia prawidłowej ich realizacji
- przygotowuje dokumentację wstępną remontów, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i wdrożenia danego zadania
- opracowuje (sporządza) obmiary i kosztorysy inwestorskie dla zadań remontowych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę z wykorzystaniem programu komputerowego NORMA
- współpracuje przy ustalaniu wieloletnich i rocznych planów remontowych jednostki, celem utrzymania obiektów w odpowiedniej sprawności technicznej. Sporządza stosowne harmonogramy i korekty
- opracowuje dokumenty formalno-prawne na wykonanie robót dla zadań remontowych i awarii
- sporządza protokoły konieczności i wnioski na roboty wykraczające poza zakres umowy
- opracowuje dokumentację do przetargu wynikającą z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wniosków rozpoczynających postępowanie , specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
- uczestniczy w komisjach przetargowych
- przygotowuje umowy na konserwację i naprawę urządzeń technicznych, które nie mogą zostać wykonane przez pracowników KWP w Łodzi
- dokonuje rozliczeń finansowych realizowanych zadań, tj. zgodności ponoszonych kosztów w stosunku do założeń planu finansowego i zawartej umowy
- archiwizuje wytworzoną dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata
- umiejętność: obsługi komputera w zakresie programów WORD, EXCEL
- znajomość ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych
- umiejętność: pracy pod presją czasu, komunikowania się, organizacji pracy własnej
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych wystawione przez ABW, SKW lub Policję oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Co oferujemy
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- możliwość skorzystania z indywidualnego rozkładu czasu pracy
- miejsce do ćwiczeń
- miejsce do odświeżenia się
- stojaki na terenie urzędu
- miejsce parkingowe na terenie urzędu
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13"
- nagrody jubileuszowe
- dodatek za wysługę lat
- możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- wsparcie na etapie wdrożenia do pracy
Warunki pracy
- praca poza siedzibą urzędu,
- praca w systemie podstawowym,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- praca na I piętrze,
- kierowanie na samochodem służbowym
- praca na wysokości powyżej 3 m - sporadycznie
- niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych
Wymagane dokumenty i oświadczenie:
- życiorys (CV) i list motywacyjny
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wystawione przez ABW, SKW, Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 742) o treści " wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych"
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Termin składania dokumentów: do 27 grudnia 2024 roku
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem "oferta zatrudnienia na stanowisku starszego technika w Sekcji ds. Remontów i Eksploatacji Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi"
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 841 20 62, email: iod@ld.policja.gov.pl
- Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.
- W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do procedury naboru na stanowiska niebędące w ksc, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Inne informacje:
- wynagrodzenie: 4316,12 zł brutto + wysługa lat (od 01.01.2025 roku - nie mniej niż 4666 zł brutto + wysługa lat)
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni)
- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane
- list motywacyjny musi być podpisany własnoręcznie
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego
- planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot)
- szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod nr telefonu: 47 841 28 85 ,
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat Procedury KWP w Łodzi w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalistów: https://lodzka.bip.policja.gov.pl/KPL/sygnalisci/44078,Procedura-KWP-w-Lodzi-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html