AKTUALNE PROCEDURY REKRUTACYJNE

Postępowanie kwalifikacyjne dla pracowników cywilnych

W przypadku kandydata, który jest zatrudniony w jednostkach organizacyjnych Policji od co najmniej 5 lat w pełnym wymiarze czasu pracy i posiada odpowiednie kwalifikacje i kompetencje pożądane ze względu na potrzeby kadrowe Policji, oraz złożył podanie o przyjęcie do służby w Policji, postępowanie kwalifikacyjne składa się z następujących etapów:
  • złożenie wymaganych dokumentów
  • test sprawności fizycznej 
  • badanie psychologiczne
  • rozmowa kwalifikacyjna
  • komisja lekarska
  • postępowanie sprawdzające
Więcej informacji na temat poszczególnych etapów znajdziesz w zakładce "Etapy rekrutacji"
 
 
Dobór kandydatów do służby w Policji obejmuje poniższe jednostki:
  • Oddziale Prewencji Policji w Łodzi;
  • Komendzie Miejskiej Policji w Łodzi;
  • Komendach Miejskich Policji w: Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach;
  • Komendach Powiatowych Policji w: Bełchatowie, Brzezinach, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Powiecie Łódzkim Wschodnim, Opocznie, Pabianicach, Pajęcznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Sieradzu, Tomaszowie Mazowieckim, Wieluniu, Wieruszowie, Zduńskiej Woli, Zgierzu;
  • Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Sprawdź TERMINY PRZYJĘCIA na 2025 rok.
Powrót na górę strony