Postępowanie kwalifikacyjne dla pracowników cywilnych
W przypadku kandydata, który jest zatrudniony w jednostkach organizacyjnych Policji od co najmniej 5 lat w pełnym wymiarze czasu pracy i posiada odpowiednie kwalifikacje i kompetencje pożądane ze względu na potrzeby kadrowe Policji, oraz złożył podanie o przyjęcie do służby w Policji, postępowanie kwalifikacyjne składa się z następujących etapów:
-
złożenie wymaganych dokumentów
-
test sprawności fizycznej
-
badanie psychologiczne
-
rozmowa kwalifikacyjna
-
komisja lekarska
-
postępowanie sprawdzające
Więcej informacji na temat poszczególnych etapów znajdziesz w zakładce "Etapy rekrutacji"
Dobór kandydatów do służby w Policji obejmuje poniższe jednostki:
-
Oddziale Prewencji Policji w Łodzi;
-
Komendzie Miejskiej Policji w Łodzi;
-
Komendach Miejskich Policji w: Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach;
-
Komendach Powiatowych Policji w: Bełchatowie, Brzezinach, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Powiecie Łódzkim Wschodnim, Opocznie, Pabianicach, Pajęcznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Sieradzu, Tomaszowie Mazowieckim, Wieluniu, Wieruszowie, Zduńskiej Woli, Zgierzu;
-
Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Sprawdź TERMINY PRZYJĘCIA na 2025 rok.