Regionalny Interwencyjny Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży - zmiana formy kontaktu w okresie wakacyjnym
Regionalny Interwencyjny Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży jest projektem finansowanym przez Samorząd Województwa Łódzkiego – Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi. Za pośrednictwem mediów społecznościowych – Messenger i Snapchat - przez siedem dni w tygodniu dzieci i młodzież mogą uzyskać wsparcie specjalistów - terapeutów, psychologów, pedagogów, interwentów kryzysowych. Służą oni pomocą i radą młodym ludziom, którzy nie radzą sobie w sytuacjach kryzysowych.
Z Regionalnego Interwencyjnego Telefonu Zaufania mogą korzystać dzieci i młodzież z województwa łódzkiego oraz ich rodzice i opiekunowie. Interwencje prowadzone są w takich sytuacjach jak obniżenie nastroju, stres, kryzysy emocjonalne, nagromadzenie negatywnych myśli czy konflikty, a także związanych bezpośrednio z zagrożeniem zdrowia lub życia oraz wystąpienie przemocy w rodzinie.
UWAGA!
W okresie wakacyjnym zmianie ulega forma kontaktu. Wszelkie porady mozna uzyskać za pomocą aplikacji Messenger i Snapchat (pogadajmytutaj) przez 7 dni w tygodniu w godzinach 18-21.