Webinarium CEDUR "ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia"
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na bezpłatne webinarium (spotkanie online) "ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia" organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
Webinarium odbędzie się 27 września 2025 roku (10:00-11:30). Celem webinarium jest przekazanie podstawowych informacji dotyczących ubezpieczeń. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się czym są ubezpieczenia, jakie są rodzaje ubezpieczeń, jakie są korzyści wynikające z posiadania ochrony ubezpieczeniowej oraz na co należy zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy ubezpieczenia. Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy.
Poniżej link do strony z odnośnikiem do formularza oraz programu webinarium:
W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek, domów kultury itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium. Potwierdzenia możliwości udziału w webinarium zostaną przesłane do 26 września 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu wydarzenia potwierdzenia możliwości udziału będą przesyłane na bieżąco.
W celu udziału w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Udział w webinarium jest bezpłatny.